HIV hulp blijft nodig

De laatste maanden gaat uiteraard alle aandacht naar corona. Je zou bijna vergeten dat er nog een ander virus is dat helaas vele mensen treft: HIV, ook in India. Hulp blijft nodig om mensen te helpen die aan getroffen zijn door AIDS.

Stichting Kettingreactie geeft financiële ondersteuning aan de ASHA-foundation, een Indiase stichting die zich inzet voor HIV-besmette mensen. Wij hebben de medicijnen gesponsord voor ongeveer 30 vrouwen gedurende 5 maanden.

Van dr. Glory van de ASHA foundation ontvangen we het volgende bericht:

“Since the care for HIV/AIDS is a lifelong responsibility, the work is going on and we have been able to provide ART for all our patients. Many of them also had Covid 19 and survived but  we lost about 3-4 patients to Covid as well. With the money that you sent us we have provided free ART to 30 women for five months from the month of Feb 2021 to June 2021.”

We hebben een uitgebreide verantwoording ontvangen van ASHA-foundation hoe onze donatie van 1600 euro is besteed.

Heel hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan dit project!!

Comments are closed.